HomeЮморRelated VideosMore From: Timmy Timato

Britney Spears & Iggy Azalea - Pretty Girls Parody

4076 ratings | 129328 views
THUMBS UP for KWEEN BRITNEY! TWITTER - https://twitter.com/TimmysWell INSTAGRAM - http://instagram.com/timmyswell FACEBOOK - https://www.facebook.com/pages/Timmy-Fell-Down-The-Well/172183812796765 OMG Britney Spears and Iggy Azalea's new music video came out for pretty girls and it's SOOO GOOD OMG. THE ALIENS. THE DANCING. I CANNOT BRITNEY AND IGGY BOTH SLAYED! so of course i made a no music parody. enjoy timatoes!
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (300)
sexy mia owens (5 days ago)
😯💗
sexy mia owens (5 days ago)
LOVE U TIMMY WOOOOHOOO
Aniyah KiMBeR (5 months ago)
I died when he was like "okay, calm the fuck down" 😂😂😂😂
Utkarsh Singh (1 year ago)
You have turned iggy godzilla
Miles Cunningham (1 year ago)
1:51 lmfao
Yanobam (1 year ago)
I miss this
A K (2 years ago)
this is still my favourite video. miss these type of videos.
Kelsey Rivera (2 years ago)
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀☺☺☺☺☺☺☺☺😄😄😄😄😄😄😄😘
love it
timmy you slay! YAAAAS
Saige DuHart (2 years ago)
Omg my face hurts cuz I laughed and smiled so hard
Keeley Cornett (2 years ago)
IGGY ZAZAZA YASSS SLAY PRINCESS TIMATO ILY SO MUCH
Pia William (2 years ago)
LOL
xdemolisher xx (2 years ago)
i freakn dying 😂🍅🍅🍅
Genevieve A (2 years ago)
i wish so much he had a twin brother
bethany love mojo (2 years ago)
oh my gosh I was cracking up when she attacked her with the blow dryer
Sileiny Nunez (2 years ago)
I wonder were he get does clothes
Carlos Perez (2 years ago)
you swear to much
yoo favv riyaaa (2 years ago)
i was lmao at when iggy azazaza came in and when she pulled up her dress
Kawaii Jana (2 years ago)
WHEN IGGY COMES IN THE SPACESHIP AT THE BIGINNING *DIES FROM LAUGHTER*
XDE (2 years ago)
yassss sooo funny
Anna Beth (2 years ago)
😂😂😂😂😂
Hannah Lovell (2 years ago)
zazazazazazazazazazazazaza! yaaaaaaaaaaaaas! love you Timmy😘😍
Daily Videos (2 years ago)
Can you play mine craft
Nikki_slays_it_ All (2 years ago)
Yeah that was a slay 😍
Leah labelle (2 years ago)
U stupid piece of alien sh*t lol
Leah labelle (2 years ago)
I love u so much u make me laugh so much :))) good job :)
Nicky Verwey (2 years ago)
do with music
XxEmxlyxX (2 years ago)
Timmy please do tag videos!!!!!
WD Vinco (2 years ago)
I luv when iggy shows her hoo-hah!
Jackie Rose Me (2 years ago)
LOLOLOL OMGGGGGGGGGGGGGG LOLOLOL LMAOOOOOOOOOOOOOO!!! Im crying lol
Ioana Emily Hope (2 years ago)
Dfak. Iu. Timi🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
11percent (2 years ago)
Welp. I'm making popcorn. 1 parody down, 190 to go! (・ω・)ノ
Shylynn Zaremba (2 years ago)
love u Timmy zazazazazazazaza
Pookie Panda (2 years ago)
OMG I LOVE U SO MUCH TIMMY TIMATO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Gabriela Simpson (2 years ago)
everything that's funny about just makes me smile every day😆
Gabriela Simpson (2 years ago)
!hahaha omg!😂😂
Amina Malfoy (2 years ago)
"Iggy Azaza" 😂😂😂😂
Rudy Martinez (3 years ago)
*dis
Rudy Martinez (3 years ago)
I love did guy
Meghan Stephens (3 years ago)
All around the world pretty girl
Lara Larson (3 years ago)
this is the best parody I have ever seen in my life dude
Yanobam (3 years ago)
igga azaza
omgCookie (3 years ago)
I'm laughing way too much
Madeline (3 years ago)
Better than the original!!!!!!!!!!!!!
I can't believe you aren't a celebrity.
Daenerys Targaryen (3 years ago)
Zzzziggy ezzz 😂😂😂
MusicAddicted POP (3 years ago)
Hhhhhhhhhhhh im laughiiing so harddd hhhhhhhhhhhh
Eren (3 years ago)
and that kids is how god created us
reba ali (3 years ago)
this is iggy azela but i put my user name different
Jesse Kristoff (3 years ago)
Holy Shit hilarious
Hoài Nghĩa (3 years ago)
1:37 iggy freestyles rap
Anbreen Ehtesham (3 years ago)
N Im a darn btitney fan by heart n bum! Lol.. but I donr mind that coz its just fun. This was awesome. And the iggy arrivale part lolll killed me. n britnrmey clap at the end haahaha omg u r hilarious! 💖💜❤💋💋
I AM GOD GARBAGE! SEE ALL MY POOR VIDEO!
Wilfrido Ramirez (3 years ago)
1:28 reminds me of Miranda Sings...😃
Wilfrido Ramirez (3 years ago)
Great Parody. I'M subscribing.
jen. (3 years ago)
I just love all your Paradies <3
Reyna palmer (3 years ago)
I love it when he goes " its iggy iggs" i love you timmy i stalk you on instagram
Gosh i just realized i've following you for almost one year. And this is one of my fav videos of you. Very on point, so ratchet and funny as fcuk. You always made a good role of Iggy Azaza, Timmy!
Royale Spirits (3 years ago)
But where's the parody?
georgia jones (3 years ago)
I watched it like 3 times
Dulce Ivetty Carcamo (3 years ago)
OMG its just so funny i luv u i luv ur videos and everything nd ppl r just saying mean stuffs just bc they r jealous of u that is all well i luv u so much keep making videos tat make ppl laughing nd all well i hope u answer this i would b so happy 😊😘
COLTON (3 years ago)
Love this parody sooo fuking much
MOEMOE Chainsawmaid (3 years ago)
This is my first Timmy Timato video and I have to say it's fucking brilliant. Mildly horrible, but that's why it's so good. XD Im going to go stalk him on social media now...
Emmalogical xo (3 years ago)
I just love your personality....You always make me hysterically laugh.
Sam (3 years ago)
Im in tears rn 😂😂😂😭 this shit was hilarious 💀 watched it like 3 times
Puppybelle21 (3 years ago)
Why are you saying bad words all teh time?!?!?!?
Ronixx (3 years ago)
IGGY AZEFA
Janet Miller (3 years ago)
It was so funny she he said it's Iggy iggs from home.
Kathy Crenshaw (3 years ago)
I love him he's so funny
Kathy Crenshaw (3 years ago)
evandailaa (3 years ago)
I watch this at least 20 times everyday
Loloy Nazareno (3 years ago)
i really fucking like it ,
Zach Mitchell (3 years ago)
ITS IGGY IGGS, PHONE HOME! ~ I can't!! :'D
Golender (3 years ago)
Wtf this fuckwit mentally ill
jake mosnter (3 years ago)
Omg that part when iggy discoverd rapping hahahah <3
Luz Abiero (3 years ago)
Its not funny.
Fawziyya Jaffan (3 years ago)
Your are a genius!! Hahaha so funny I love it. Keep it up and ignore the haters, they don't even have the balls to do what you do ;) xoxo
1d Conda (3 years ago)
I DONT care i love it
Andrei (3 years ago)
The iggy impression sounds like miranda sings hahahaha
Lunar Lauryn (3 years ago)
WTF is Elsa doing in this video???
Jai June (3 years ago)
Zazazaza if you getting really bored in your room you zazazaza or watch timmy
katherine pemelova (3 years ago)
I love you so much Timmy <3 zazaza
Tabatha Kennedy (3 years ago)
Hahahaha! Oh i fuckin lobed this so much! U are so damn funny. I love your videos. They make a shitty day so much better
Ellie C (3 years ago)
The rapping part is hilarious omg 😂
David Morales (3 years ago)
Fuck the haters ... I fucking love u .. YASSSSS bitch YASSSS 🙌😂🙌😍
Shane Detert (3 years ago)
This is funny as fuck
Boitumelo Koopedi (3 years ago)
Potty mouth ... dislike
MissTia777 (3 years ago)
This lame! It needs music!
Mahdi Boussoufa (3 years ago)
Omg
chioma ukatu (3 years ago)
0:45 lmao
Nikki o'dea (3 years ago)
you are so cool and funny
Gaia Villani (3 years ago)
You need to stop cussing it is so messed up
Matt McMiller (3 years ago)
IVE WATCHED THIS SO MUCH ONFG
Megan * (3 years ago)
Our shirts are matching!!!
Deë (3 years ago)
This is actually better than the actual music video, thanks dude!
Jessi Anne (3 years ago)
aka clit lip.. I died. LMAO!!
Ben Jones (3 years ago)
I will never get those 3 mins back....  Thank god i only watched first 1min!
nctitty (1 year ago)
Ben Jones your mom wasted time giving you birth and she didn't have her hours back either
LyricLover123 (3 years ago)
+Ben Jones that was a shitty comeback 😂
I Am (3 years ago)
That "comeback" wasn't a very good one.
Ben Jones (3 years ago)
Good thing i don't believe in hell. Benefits of being an atheist lol bit of a backfire there ;)
Chris B (3 years ago)
I wish I could take back this view...
Michael Dornelas (3 years ago)
Oh fuck! how i want to kill myself for wasted my time watching this Merda !
kelli bond (3 years ago)
#dead

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.